Tι είναι το ''ήσυχο κάθισμα'' και ποιά τα οφέλη του.

Το ήσυχο κάθισμα είναι μια όμορφη διαδικασία ενδοσκόπησης ,η συγκεκριμένη άσκηση του Νού είναι η πιό κλασσική και η πιό διαδεδομένη.Η ικανότητα να καθίσει κάποιος με το σώμα χαλαρό για λίγα λεπτά αρχικά και σιγά σιγά μέρα με τη μέρα να αυξάνει το χρόνο του στη στάση της σιώπης, παρατηρώντας με τη πάροδο του χρόνου τα οφέλη που θα βιώσει κάτα την άσκηση θα εκπλαγεί.Αρχικά μπορεί να ξεκινήσει την άσκηση στην αρχή της μέρας όταν ξυπνά και στο τέλος της ημέρας του.Είναι μια εύκολη πρακτική και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί να βιώσει τα οφέλη της μέσα από την συστηματική εξάσκηση.

Ο τρόπος εφαρμογής της άσκησης είναι να καθίσει σε ένα μαξιλάρι, τοποθετώντας τα πόδια του σε στάση οκλαδών ή να καθίσει σε μία καρέκλα με το σώμα ίσιο,διατηρώντας το χαλαρό με  την  σπονδυλική στήλη ευθυτενή.Το κεφάλι θα πρέπει να είναι ισορροπημένο στο λαιμό και οι ώμοι χαλαροί.Τα χέρια τοποθετημένα χαμηλά στο σημείο του αφαλού  με την αριστέρη παλάμη κάτω από τη δεξιά και τους αντίχειρες να εφάπτονται μεταξύ τους.Τα μάτια παραμένουν ελαφρώς ανοιχτά και χωρίς ένταση κοιτάζοντας χαμηλά πρός τα εμπρός το έδαφος περίπου ένα μέτρο.Δίνοντας έμφαση στην αναπνοή, μετρώντας 21 φορές αναπνέοντας φυσικά από την μύτη και νιώθωντας τον αέρα να διαπερνά τα ρουθούνια και να γεμίζει το υπογάστριο  εκπνέοντας τον από τη μύτη, επαναλαμβάνοντας για όσο χρόνο το επιθυμεί.  

Οφέλη του ήσυχου καθίσματος:

-Aυξάνει την συγκέντρωση και την προσοχή .

-Μειώνει το άγχος και προσφέρει ηρεμία και γαλήνη.

-Καθαρίζει το νού από αρνητικές σκέψεις και  συναισθήματα.

-Ξεκουράζει ουσιαστικά και βαθειά βελτιώνοντας το κυκλοφορικό και το νευρικό σύστημα.

-Aναπτύσει τη χαρά συνδεοντάς μας με τη καρδιά ,το νού και το σώμα.